Sunday, January 11, 2015

Review: Acik Kawin

Akhirnya, adik aku Abdul Aziz Bin Muhamad selamat diijabkabulkan dengan padangannya Syafika Bt Abdul Razak.. Tahniah..

Tak sangka kawin jugak dia. Kekadang bila  termenung mengalir jugak air mata jantan aku tanda kegembiraan. InsyaAllah mudah2an pas ni akan ada rezeki yang hadir mengiringi amal baik yang dilakukan.

Bila difikirkan semula banyak juga kenangan manis dalam majlis ni. Cite majlis belah aku, Abah dengan team Ya hanana nya, adik Ashraf dengan silatnya, nak taknak aku terpaksa akui majlis simple ini sangat meriah, lebih meriah dari majlis aku (Jelezzz).. Tapi yang buat tak meriahnya isteri kesayangan ku tiada di sisi masa tu. Huhuhu ada exam di Upsi.. Nak buat macam mana.

Layan ja gambar2 ni sebagai kenangan..
semoga bahgia till jannah.. caiyokk

Next, Jun 2015 sedia terima adik ipar lagi.. Kalau Umur Panjang.. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment